رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به تأخیر ارسال لوایح نرخ کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوس برای سال آینده از سوی شهرداری تهران انتقاد کرد.

هنوز لوایح نرخ کرایه تاکسی مترو و اتوبوس برای سال آینده به شورای شهر ارسال نشده!

به گزارش قدس آنلاین، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران امروز در جریان یکصد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز نهم اسفندماه است و تا پایان سال تنها چند روز کاری مفید را پیش رو داریم، اظهار کرد: با این شرایط هنوز لوایح نرخ کرایه تاکسی مترو و اتوبوس برای سال آینده به شورا ارسال نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شورا باید نرخ کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوس را در قالب لایحه شهرداری بررسی و نظر خود را اعلام کند و این کار هم به زمان نیاز دارد از شهرداری تهران می‌خواهیم نسبت به ارسال این لایحه به شورا سریع‌تر عمل کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ارتباط با تعیین کرایه تاکسی‌ها در سال آینده گفت: در این باب نیز باید به نوعی تصمیم‌گیری شود که علاوه بر توجه به حقوق شهروندان شرایط تاکسیرانان نیز مورد توجه قرار بگیرد و در نهایت بتوانیم نرخ کرایه برای سال آینده را تعیین کنیم.

تشکری هاشمی گفت: تقاضا می‌شود که هرچه سریع‌تر این لوایح به شورا ارسال شود.

به گزارش تسنیم، احمد صادقی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در تذکری در خصوص کمیسیون ماده ۷ باغات در مناطق تاکید کرد: اصرار ما براین است که در خصوص این کمیسیون بر مبنای آیین نامه و مقررات عمل شود و مناطق سلیقه‌ای عمل نکنند.

وی با اشاره به اینکه باید شرایطی فراهم شود تا پرداخت عوارض مربوط به جرائم کمیسیون ماده ۷ در سال جاری انجام شود گفت: نباید در این زمینه به گونه ای سلیقه‌ای عمل شود و انتظار ما این است که این کار بر اساس قوانین و مقررات عمل شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.